adsmom bana 12. Haftada söyledi doktor canım yanlış hatırlamıyorsam 23 24 haftaya kadar devam etti benim çok yoğun kanamam oluyordu kıpkırmızı yani lekelenme gibi değil sonra bir anda azaldı ve kesildi progestan kullandım ben pek dinlenemedim ama sen çok dikkat et hareketlendiğim zaman kanamam hemen artıyordu ayaklarını yukarıda tutmaya çalış ilaçlarını aksatma Allah’ın izniyle çıkar yukarı inşallah stres yapmamaya kafaya takmamaya çalış inşallah sağlıkla alırsın bebeğini kucağına 🥰