Btlcngl Merhaba hanımlar aranızda normal doğum yapmış veya epiduralli doğum yapmış arkadaşlar var mı 23. Haftamdayım ve çok korkuyorum ilk doğumum olucak hangisini önerirsiniz
Elsu26 Btlcngl benim de ilk hamileliğim ve inşallah normal olur hem daha sağlıklı hem de toparlanması daha hızlı 😊 tabi hayırlısı neyse o olsun inşallah 😊😊