DerinMavii Kızlar hep evde mi durdunuz doktor sanirim erken doğum olucak senin başı aşağıda bebeğinin ve küçük narin olucak gibi duruyor dedi kafam çok karıştı şimdi markete bile gidemeyecek miyim ne yapicam ne yapmayacagim sürekli evde nasıl durucam
Kbrasmskbyrktr DerinMavii benm oğlum da 28. Haftada başını aşağıya çevirmişti ama kanala girmedi henuz 35+5 im. Sana neden öyle bisey dedi acaba merak ettim canım
Kbrasmskbyrktr DerinMavii cok değişik başka bir doktora daha sorsaydın ya kuzum ben 2 farklı doktora da 28. Haftamda gittiğimde başı sanki aşağıda artik oyle hissediyorum dedim evet sıkıntı yok dediler
DerinMavii Kbrasmskbyrktr kendi doktorum sorun olmadığını söylemişti hatta çalışıyorsan 38.hafta gel demisti ama geçen gün tansiyondan bayilinca acillik oldum kan değerlerim düşük çıktı onun için başka doktora çıktım bugünlük ve çok iyi bi doktor kendisi bana bu şekilde söyledi ultrasonda bakarken şuan bile ağrıların var farkında değil misin dedi biraz dedim ama gaz sancısı diye düşündüm süt çok içtiğim için sonrasında nst baktı gayet iyi bebeğin rahat gozukuyor senin küçük ve narin bir bebeğin olucak sanirim kilosu 1500 dedi 2 hafta geri gozukuyor kilo al ki bebekte alsın dedi temizlik is yapma dedi
Kbrasmskbyrktr DerinMavii kilosundan dolayi da oyle demis olabilir herhalde kuzum sen bolca kaşar süt meyve tüket kendine bak ogunlerini arttir gerekirse bebeğin de toparlanır insallah. Kilo alman için de iş yapma dinlen ki yarasın demis de olabilir