3 hafta önce epizyotomi ile normal doğum bebeğim dünyaya geldi. Birkaç gün sonra sağ ve sol işaret orta ve yüzük parmak uçlarımda uyuşma başladı peşine bacaklarımın sağ sol üst yanlar ağrıdı o bölgeye baktığımda kılcal damar çatlamalarini gördüm. Sol bacağım ve bel kısmındaki ağrı yüzünden topallayarak yürüyorum Başta çok umursamadım ama sağlık ocağı yakın diye gittim ortopediden randevu alıp muayene olmamı söyledi:( benim gibi olan var mı aramızda?