Merhaba arkadaşlar. Çok şükür bende doğumumu yaptım hayırlısıyla. Ssvd adayı olan annelerimize birazcık da olsa destek verebilmek adına yazıyorum.
İlk oğlum normal, ikincisi geçen sene ocak ayın da zorunlu sezeryan olmuştu. Dönmediği için makatı da dışarı ittirdiğinden(sancısız 6 cm açıklıkla)mecburen sezeryana alındım. Benim sezeryan sürecim çok zor geçmişti. Bu yüzden olursa bir daha kesinlikle sezeryan istemiyorum diyen biriydim. Bebeğimizi öğrendiğimiz de 4 aylık olmuştu neredeyse. Bizim için süpriz bir bebekti. Ve düşük tehlikesiyle baş etmeye çalıştık uzuncaa bir süre. Ara ara sancılarım da oluyordu ama bir şekilde yolu 36 ya kadar getirdik. Geçen hafta cuma günü suyum gelmeye başladı hafiften. Ebe hanım kontrol etti tabi. 1.5 cm açıklık var, beklemede olalım dedi. Cuma eve geldik. 21 eylül salı gününe de randevu aldık. 37+0 ’a girdiğimiz gün randevumuz da açıklığımın 4 cm e çıktığını öğrendik. Tekrar eve geldik ama doktor hanım haftaya çıkmazsın diyerek yolladı😅 derken akşam 6 da kanamam başladı benim. Ilık duş aldım, ev de kalan işlerimi yaptım. Amaç biraz daha vakit geçsindi. 10 gibi sancılarım artmaya başladı. Hastaneye geldik ebe kontrol etti ve 6 cm açıklık dedi. Yatışım verildi hemen. Ben aşırı heyecan ve stres içerisindeyim sakin kalmaya çalışıyorum bu arada. 7 cm olduğun da doktorum geldi hadi bir çatala çıkalım dedi. Suyumu o sıra da patlattı. Sancı vermicem kendininkilerle gelişsin durumumuz dedi. 12 gibi artık dayanılmayacak vaziyete geldi sancılar. Doktoru çağırdı eşim. Ben ayağa kalktım ama ne siz sorun o kısmı ne ben anlatayım🤭 doğumhaneye geçtik tam açıklık olmuş. Doktorum o kadar güzel bir insan ki.. Ben ıkınırken bile beni rahatlatacak şeyler konuştu, yapabilirsin diyerek beni çokça motive etti. 12 yi çeyrek geçerken bebeğimiz doğmuş. Belki 3 ya da 4 kere ıkınmayla oğlum dünyaya geldi♥️
🌸37+0 da , 3270 gram doğdu. Şuan yoğun bakıma aldılar, solunum da problem yaşıyor. Bunun için sizden çok dua istiyorum.
🌸isterseniz eğer altından kalkabilirsiniz. Kendinize inanmanız yeterli. 21 ay olmasına rağmen ben hep çok istemiştim ve buna inanarak da çok dua ettim. Allah gönlümdekini hakkım da hayırlı eyledi hamd olsun.
🌸71 ile hamile kaldım, 80 ile doğum yaptım. Kendime dikkat etmeye çalıştım.
Sormak istediğiniz herhangi bir şey olursa da taze anne olarak cevaplarım♥️ Darısı siz hamile kardeşlerimin başına☺️