Kızlar suanda 14 haftalık gebeyim
2.hamılelıgım ilk defa gece karnım acıktı uyuyamadım dolapta ayıptır demesi cacık vardı ekmekle Yedim gece rahatsız etmesın diye benı.
ama gelin görün ki benım yaramaz bi kıpırdıyor bi kayıyor oraya buraya açtım göbeğimi izliyorum ilk hamileliğimde kzımda 18. 19 gibi hissettim bunda baya erken geldi böyle tekme değil sadece kayışını görüyorum bi oraya bi buraya 😅😇 o kadar mutlu oldum ki Rabbim isteyen herkese nasip etsin
Anne olmak çok zor ama çok güzel bi duygu 😇🥰
benım gibi erken hisseden var mı 😇