BrcYrt secoz ben geçtiğimiz hafta cuma günü 31+1 de yaptırdım 2 gün kol ağrım oldu sadece ateş yapmadı
Annebaba23 Deryakadir hangi aşıyı oldunuz? Ben de dün yaptırdim bir yan etki görmedim şimdiye kadar şükür ama gene de tedirgin oluyor insan
BrcYrt secoz hareketlerinde hiçbir değişim olmadı hep aynıydı. Belki arkadaşınıza aşı biraz ağır gelmiştir ve halsizliğe bağlı hareketlerde azalma olmuştur. Ama bizimki maşallah gümbür gümbür enerjisinden hiçbirsey kaybetmedi.😂
BrcYrt secoz o kadar kararsızdım ki bu alanda uzman neredeyse 10 kişi ile görüştüm hepsi de olmamı söyledi. Umarım senin için de en sağlıklısı olur🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Deryakadir Annebaba23 aynen ben de çok tedirgin oldum ama mecbur artık ölen gebeleri duyunca.. biontech oldum
cerenmina Merkem34 ben de 21+2 deyim birazdan gidip olacağım ama biraz korkmuyor değilim. Olmakta zorundayım kalabalık bir alanda calisiyorum.
Blge1 10 günlük hamileyken bilmeden biontech 1.doz aşımı olmuştum 14.haftamda doktorumun önerisiyle 2.doz aşımı oldum kol ağrısı dışında bir yan etki olmadı.
BrcYrt Merkem34 8ekim ile 29 ekim arasında gözüküyor doğumum da kasım başı gibi sanırım 15 ekim gibi yaptırırım