Az önce fark ettim sütün dibi yoğurtumsu olmuş sütü balla içebiliyorum kokusu geldiği için o yüzden tadından yada kokusundan anlamadım bardağın dibine geldiğimde yoğurtumsu bir kıvamı vardı sütün 16 haftalık hamileyim doktora gitmem gerekir mi panik oldum ? harhangi bir belirtim yok zehirlenme adına şuan