Merhaba, bebeğimin dogum tarihi 19 Eylüldü. Suan 40+2 deyim. Yarın +3 olacak. Hiçbir sancım ya da açılmam yok. İlk gebeliğim. Bebeğimin kilosuda hafta gectikce artıyor. 3800 şuanda . Benzer sorun yaşayanlar var mı? Kilo artısına gore suni sancı ya da sezeryan secenegini değerlendirebileceğimizi söyledi doktor. Suan ıkı gunde bir takip asamasındayız. Bir an once bebeğime saglıklı olarak kavusmak ıstıyorum. Gecıken dogumlarda bazı problemler yasandıgını duydum. Bebegın dıskısını yapması vs gibi. Dogumu benım gibi gecıkıp halen normal dogum yapmış olan arkadaslar var mı ? Birde sancıyı baslatan paylasabileceginiz doğal öneriler ? Her gün yarım saat yuruyus, yoga yapıyor ve pilates topunda zıplıyorum. 1 haftadır da gunde 10 tane hurma yemeye basladım. Fakat halen hicbir acılmam yok. Lütfen öneri 🙏🏻