Kızlar benim bi akşam 8bucukta once idrar kaçırır gibi oldu wc gittim temizlendim odaya geçtim tekrar sızıntı oldu 1 saate hastaneye geçtim o sırada otoparkta bardaktan boşalırcasına geldi benim kıyafet sırılsıklam oldu tabii sonrasi acilma.. ardından öğlen 12de normal doğum (ilk bebek)