minigiminannesi03 bende yaptım yüne tek çizgi🥺 gittim doktorla görüştüm aşılama yaptırmayın yüz kişiden ikisi tutarsa tutar tüp bebek dedi. Vücudumda hiç bir sağlık sorunu yokken yaptırmıycam yani sonuna kadar direncem. Biz HAMİLE kalıcaz ALLAHın izniyle kardeşim🤲🏻