Kızlar dün lekelenme şeklinde kanama olunca acile gitmiştim 1 2 cm açıklık oldugunu söyleyip yatış verildi. Çatı muayenelerinden sonra kanama arttı fakat sancım nst de çıkmıyor. Sancı geliyor bazen bir iki dk kıvrandırıp geçiyor o arada da pıhtı şeklinde kanama oluyor başına böyle bişey gelen var mı acaba 38+ 4 haftalığız