DefneninLiya Her ayın 19 unda adet oluyorum düzenli olarak. 19 Ağustos adet oldum sonra 9 Eylül’de tekrar oldum 4gun şimdi 19 Eylül’de de adet sancım var üç gündür çekiyorum ama adet olamıyorum var mı böyle yaşayan yardım kızlar
DefneninLiya Nilufar_1996 Biraz daha bekleyeyim diyorum bakalım adet olursam da olmasam da doktora gideceğim ama yaşayan var mı die merak ettim bu durumu