Baranbebek bende çok fazla çektim haftalarca çıkmak istemedim. Kabızlıktan dolayı çok zorlanıp kan gelmesine bile neden oldu. Doktorum duphalac verdi düzenli kullandım ve normale döndü . Şimdi kullanmıyorum kesinlikle öneririm. Hamilelere verilen bi ilaçmış. Rahat edersiniz 🙏🏻