BuketErkan Kızlar 4 haftalık gebeyim daha ama herşey var. Bulantı, kusma, baş dönmesi, yorgunluk, uyku hali, kasıkta ağrı. Bu kadar şey normal mi sizce? Kolumu kaldırcak halim yok.