Şuanda bende 31 haftalığım iki hafta önce yani 29 haftalıkken benimde suyum geldi gittim acil olarak direk yatış yaptılar bir gece yattım hastanede ama benim bebeğin suyun da eksilme olmadığı için ve bebeğin durumu gayet iyi olduğu tedbir amaçlı yatırdılar sonra eve çıktım şuanda da kontrol altındayım erken doğum bekleniyor o yüzden direk ciğer geliştirici iğnelerimi yaptılar cuma günü kontrole gidicem tekrar bakalım hayırlısi olsun hakkımızda eğer bebeğin suyunda eksilme varsa serum desteği ile onu çogaltabiliyolar