nazzzzzzz kızlarr aksam aniden karnma sancı attı rahmime kdar hisettim kanama vs yok ama yurudgmde cok pis agrı giriyor gaz olabilirmi kasılıyor sert hissediyprum yumurtalık kısmım yani karnımın asagı kısmı bebegin oldgu yer sizce neden olabilirr 🤢😕
149183 Benimde öyle yatıyorum genelde biraz fazla otursam bile hemen ağrıyor bebeğin eşi aşağıda kanama oluyor arada 15 haftalık hamileyim
lina1233 Bende sizinle aynı haftadayım. Genelde bu tarz ağrılarım olunca sonu gazla bitiyor rahatlıyorum. Gazınız var bence. Sol tarafınıza yatın. Cenin pozisyonunda. Hemen geçecektir