Ciso Merhaba 39+6 olduk ve normal doğum bekliyorum. Herhangi bir belirti kasılma veya sancım yok. Bu şekilde benim gibi beklemede olanlar veya böyle geç doğum yapanlarr önerilerinizi bekliyorum 🦦
Nur47 Ciso suan bızde 40+4 gun oldu hala bısı yok aynı durumdayız her turlu seyı yaptım ama ne sancı ne acılma olmus yaa 😢
Ciso Nur47 doktorunun önerdiği veya kendinin uyguladığın bir yöntem var mı 🤔 bol bol yürüyüş yapıyorum yan olarak merdiven çıkıyorum ama benimde hala rahim ağzı kapalı
Nur47 Ciso bolbol yürü merdıven ın çık hurma ye bı tek bunu dedı canım ama hala ortada bısı yok Cumartesi gunu yatısım olcak suni sancıyla yada sezeryan olcam bakalım InsaAllah saglıcakla kucagımıza alırız bebıslerımızı