35+6 olduk bizde benm bebeğim de sürekli top gibi toplanıyor.
Üst Tarafta.
Bazen rahimde ağrı oluyor ama o sanırım normal Rahim baskısından dolayı.
Göğsümün altında sürekli toplanıyor 😔genelde akşam hareketli
Gün içerisinde sürekli hareket halindeyim evde sanırım ondan
Yavaş yavaş temizlik yapıyorum
Evimi düzenliyorum derken ayakta oluyorum ondan mı oluyor bilemedim 🤔❗