Blueedreamssx https://www.hizliresim.com/97wor3r 28 haftalığım son 1 haftadır elimin olduğu yerde bir sertlik oluşuyor baskı var orada yemek yediğimde ve normal yaşantımda anneme sorduğumda bebeğin kafası orada oluyor der sizin de öyle durumlar oldu mu?
1Tubii Blueedreamssx 27. Haftadayım bende artık o bölgede hissediyorum minik hareketlerini bazen tam orada baskı oluyor ama sertlik olmadı. toplanma oluyor sertleşip salıyor kendini ama benim daha aşağı bölgede oluyor o. Eli ayağıdır ama ne olabilirki 😊
kadifemsii Blueedreamssx çok oldu . Kafası olur ayağı olur hatta poposu olur orada toplanır falan. Daha 28 haftalık yani yeri ona fazlasıyla yetiyor canının istediği gibi toplanıyor dönüyor 😀 hatta benim son zamanlarda çok ağrım olurdu bu yüzden midem yanardı
Cimen_1409 Blueedreamssx hiç sorma benimde öyle resmen öldürüyor beni uzanıyorum yastık koyuyorum karnımın altına öyle geçiyor demekki bu aylarda oluyor
Gulmom Blueedreamssx benimde o civar başladı 33 oldu hala geçmedi felaket bir agrı ama korkulacak birşey değil normal dedi doktorum
sedanursahin Blueedreamssx emin ol ki ayak daha çok canını yakıyor bebegin baş aşağı erken donmuş olabilir 34+5 benımde tam oramda bi baskı var kemik batması gibi doktorum ayakları orda baskı yapıyor yukarı dogru dedi🤦🏻♀️🤣
Blueedreamssx kadifemsii Ayy bugün bir yemek borum yanıyordu anlatamam sana bir yandan baskı oluşuyordu bir yandan yemek borum yanıyordu
Minikpandam1 Ahhh şuan göbeğimi gör şok olucaksın iki yanı şiş ortası boş 😂 ve kafası yukarda olunca zaten ağrıdan ölğyordum kaburgalarıma batıyordu halada bir şey batıyor ama ne
Blueedreamssx Cimen_1409 Benim hiç geçmiyor hele ki bir yemek yiyeyim o zaman gör nasıl halde oluyorum sanki bebek yemek yediğimi anlıyor o da mideden besleniyor zannediyorum
Blueedreamssx Gulmom Ağrı pek değilde baskı olup insan bir değişik oluyor sanki orada bir şey var diye😂😂
Blueedreamssx sedanursahin şuan tekrar bir baskı oldu bir elleyim dedim sanki ellediğimde yuvarlak bir şeye ellemiş gibi oldum ayak mıydı değil miydi bilmiyorum 😂
Semy Blueedreamssx 30. haftalığım bende orda hissediyorum bütün hareketleri ama doktor kontrolümde başının aşağıda olduğunu öğrendim. Başla alakalı değil yani😁
Semy Blueedreamssx bilemiyorum. Ama herhangi birşey de direk o gösterdiğiniz bölge kaskatı oluyor. Toplanıyor sanırım.
Annekusum Blueedreamssx benimde var o bolgede baski ama bebegin kafasi deqil o eminim cunku dogum pozisyonunda kizim 29+5 iz. Hareket ederken ayaklarini dretiyo galiba ben oyle tahmin ediyorum