Herkese merhaba, 38+4 haftalık hamileyim. 4-5 saattir bel ağrım var ve kalçama vuruyor. Sancılarım da var ortalama 10 dk da bir geliyor ama yanma hissi gibi. Bazen karnımın altına bazen belime sancı vuruyor. Karnımda gelen olarak acıyor ve sancı yanma hissi gibi. Hemde iğne batma hissi gibi. Giderekte artıyor fakat şuan dayanabiliyorum. Doğum sancısı mı sizce?