Bende 3 ay önce sezeryan oldum o kadar korkulacak kadar kötü değil kendine biraz ferahlık vermeye çalış canım bende biraz baş ağrısı oldu oda 5 6 gün içerisinde geçti ben 5 gün hastanede yattım doğum yapınca bol bol yürü inan faydasını görüceksin zorla kendini yatarsan çok çabuk ayaklanamazsın ben 1.haftamda kendimi iyi hissediyordum gelelim iğneye bende iğneden çok korkarım ama o an gelip çatınca zaten herşey bi anda olup bitiyo iğneden bende tırstım en zor yeri bana göre iğneydi onun haricinde bidaha olsa bidaha sezeryan derim