rsm_0026 Dogum kanalına giren bebek 2 ila 4 hafta arası dogar diye okudum ne kadar dogru ve kanala girmiş bebek rahim agzında açılma yapmışmıdır çatala girmedgm için bilmiyorum
Zeyyyn rsm_0026 benimkide kanala girdi açıklıkda bakamadık haftaya kontrol o zamana kadar doğurmam umarım 🤭
2prens1prensesannesi7 rsm_0026 Benim bebeğim de doğum kanalına girmiş ama ağrılarım sancılarım var Perşembe kontrol ve nst var 36+3 haftalığız
rsm_0026 Zeyyyn bnmde bakılmadı cnm cuma tekrr gel dedi gelişim geriliğinden dolayı yakın takibe aldı bni ama bu ara suyun kanaman olursa hemen haber et dedi günlerle yarışıyorm herlde
Hanifeay Benimkide kanalda sancida çıkıyor nst de. Açıklığa da yarın bakılacak bakalim doğrumu değil mi anlarız o zaman😊
rsm_0026 2prens1prensesannesi7 bnm nst de sancım çıkmıyor hala bel ve kasık agrılarm oluyor ve karnım taş gbi sert bebek te toparlanıyor gbi
Zeyyyn 2prens1prensesannesi7 benimde öyle ama nst hiç sancı çıkmadı ağrıları çekiyorum açıklıkta haftaya bakıcaz ama aşağı kısmım sanki yırtıılıyor öyle ağrı gırıyor
Kdrgmz Doğum kanalı tam olarak bebeğin baş aşa dönmesi mi oluyor acaba tam bilgim yokta bu konuda bilginiz var mı ?
2prens1prensesannesi7 Kdrgmz Evet bayağı aşağıya inmiş olması lazım doğum belirtilerini taşıyor olması lazım
rsm_0026 2prens1prensesannesi7 bugün karnım çok sert ve agrıyordu aslnda sancı çıkar sanıyordm ama doktor sancın var demedi
2prens1prensesannesi7 rsm_0026 Yalancı sancılar ve kasılmalar bunlar bende böyleydim 25 gördük sancıda doktor sancı saymıyor onu az olduğu için.
rsm_0026 FatmaNur_ dogum pozisyonu kafası aşagıda artk demek ama kanala girmesi dogum şeklini artk belirlemiş norml dogum olarak geliyor aksilik olmasa eger kanala giriş yapmş sancım gelirse açıklık başlayacak ve sonra dogum
rsm_0026 FatmaNur_ hadi hayrlısı ama sor kanala girmiş mi diye kanal ile dogum pozisyonu aynı şey değil kanala giren bebek ne kadar süre sonra geliyor onu blmiyorm bnde internette 2 ila 4 hafta arasnda gelir yazıyordu bn de haftaya 38 e girmiş olacagm