seda60 Zahide küçük doktor Ankara da klinik mi hastanede mi nerede acaba bilen var mi giden varsa memnun musunuz
bus_ra1 seda60 Zahide küçük u bende çok takip ediyorum canım. Bazı videolarında koru Hastanesi’nin amblem ve adını görüyorum ama kendi kliniğide var sanırım. Ben WhatsApp üzerinden yazdım komple doğum paketi tekli gebeliklerde 10 bin TL dediler. Bana çok fazla geldi açıkçası.
Elmaliturtaballilokma seda60 Canım ilk çocuğumu Zahide küçük de doğum yaptım. Benim yaptığımda Koru daydı. Şimdi kendi kliniği var doğumu yine koru da yaptırıyor
Buketkrts60 seda60 kliniği var özel çok ilgili bir doktor ama çok pahalı arkadaşım ona gidiyor ankarada o şuan doğum için 13 bile anlastilar
seda60 bus_ra1 aşırı derece çok pahalı o kadar a gerek yok ya normal özelde ki bazı doktorlar da iyi ne var ki bende uygundur sandım
seda60 Elmaliturtaballilokma klinik de ki fiyatı da çok pahalı midir acaba ücreti ne kadar biliyomusunuz
Mom54544 Buketkrts60 çok mu zengin bu arkadaşınız ya 13 bin yine kendiliğinden olmazsab benim yeniden tüp bebek parasının yüzde 75 i 🤭
Buketkrts60 Mom54544 baya zengin esi bende ilk duyduğumda baya sasirmistim hatta ve bu parayı sadece doğuma aliyomus hastanede kalması etmesi falan 15 i buluyomus
bus_ra1 Ama pursaklarda A life diye özel bir hastane var bende orayla bı görüşmek istiyorum. Normal muayene ücreti 60 TL idi. Hastanenin içi mükemmel doktorlarını araştırdım hepsi hakkında çok güzel şeyler yazıyor.
Mom54544 Buketkrts60 Aboooo valla bı tüp daha çıkar ordan ben 8500 liraya çok dedim vermedim😂 maşallah Allah daha çok versin helalinden herkese inşallah 😊