İkinci kızım olacak kismetse. İsmini kumsal dora koymak istiyoruz eşim iki isim tercih ediyor birazda.bugun k.peder diyor ki ne biçim isim hic güzel değil Dora da erkek ismi ne bu Yahudi ismi gibi yahudiler iki isim koyar tek isim olsun melisa ya da Mina. İlk kızımın adı Alya Mira ona uyarmış hemm. İstemiyorum biz o isimleri begendik dedim.bahaneside hazır biz size hep destek oluyoruz her konuda yardımcı oluyoruz bizede sormaniz lazim diğerinde de sormadiniz zaten. Bahane bu kabul etmedim ki başında eşime söylemişler fikrimi dahi sormadan eşimde bugün kızınca söyledi isim onerdiklerini hayır dememiş bakarız demiş. Siz olsanız napardiniz