Siğillerin görüntüsü biraz karnabahar gibi olur genelde de pek ağrılı olmaz. Siğil olduğuna emin olabilmek için bir hekimin muayene etmesi gerekir. Lezyonun tanısı konduktan sonra doğum şeklini de etkileyebilir doğum sonrası da tedavi planı yapılır. Siz kısa zamanda kadın doğumcunuza gidin muayenenizi olun. Buralardan bir şey elde edemezsiniz çünkü lezyonu görmek gerek, hekim tarafından elbet