missankara 41.haftada zorunlu yatısım yapıldı asla doguma karsı belirti yoktu ne sancı ne su gelişi ne nişan gelişi ne başka bişey. 13 eylülde 20:00 suni sancı verildi 2 cm acıklık vardı 14 Eylül 15:00 e kadar o sekilde devam etti ben hiç bişey hissetmeden yattım tek sancı hissetmiyorum sonra suyum sızıntı seklinde geldi belki 1 bardak gelmemiştir 4 cm e cıktıgı söylediler ve sancıları başladı. Odada çömel kalk hareketi yaptım sancı geldikçe 3 saniye nefes al 6 saniyede ver seklinde nefes aldım. 18:25 de kızım balık gibi kaydı geldi. 🤭 O aradaki 3 saatte hiç bir doktor kontrole gelmedi benım ıkınmam başladı bebek geliyor galiba dedim hemşire geldi carsafı bir kaldırdı direk bagırdı tam açıklık bebek gelıo kafası gözüküyor diye ve 2. Ikınmamda suyum ile beraber geldi bebeğim. İnşallah sizinde öyle olur. Ben dedim doguramayacagım sezaryana alacaklar ama olmadı şükür devlet hastanesinde dogum yaptım.