Normal doğum istediğim için 40+2′ye kadar direndim ancak kasılmalarımın olmaması, bebeğin baş aşağı olmasına rağmen hala kanala girmemiş olması sebebiyle doktorumuz sezaryen kararı aldı. İlk gebeliğim hem benim hem eşimin ailesi yanımızda olmayacak. Biraz korkuyorum. Yarın sabah 07.00 gibi hastanede olacağım. Dualarınıza ihtiyacım var. Allah razı olsun şimdiden