33+4 um 7 kilo almışım hatta yeni bir buçuk kilo almışım hemn yürüyüş ve diyet yapacam bence sizde öle yapın çok kilonun faydası yok 😉 diyet derken de kontrollü ve sağlıklı beslenmek zaten ben şekerden dolayı diyet yapiorm ama diyetimi bozuyorum bu araa hemen farketti zaten son 4 haftam kaldi 😂