Duygucesur Sezeryan sonrası kanama süreniz nasıl oldu bi gün var bi gün yok bazen az bazen çok şeklinde 10 gün oldu bugün. Rahim kendini toparlamaya başlamış mıdır ?
hepoyleolurzaten Duygucesur Benim ilk günler regl kanaması gibi yoğunluktaydı, 10 gün sonrasında azalmaya başladı şimdi 21 gün oldu daha da az neredeyse yok denecek kadar az. Hemen toparlar mı bilmiyorum ama yavaş yavaş toparlıyordur
Sulegorkemakyol Duygucesur öyle olması çok normal kızımdayken doktorumun söylediği 20 günden sonra rahim kendini toplamaya başlar demişti
Duygucesur Sulegorkemakyol usg de bakacak sanırım yarın. İnternette okuduğum kadarıyla toparlamamış olsa fazla yoğun kanama oluyormuş damarlar sıkışmadığından
Sulegorkemakyol Duygucesur olabilir 3 bucuk sene önce öyle demişti doktorum bende onun söylemi üstünden söylerim ama taniki usg de bakmadanda toplanmış veya toplanmamış diyemezler