Tgbaakrn Güzel anneler 2 haftadır bebek doğum kanalına yerleşmiş durumda fakat sancı ve açılma yok 40. Haftadayız yarın yatış ne bekliyor beni hiç bilmiyorum dualarınıza ve deneyimlerinize ihtiyacım var şimdiden teşekkür ederim sevgiyle kalın💞
vbckmk Tgbaakrn canım benimde bir bilgim yok ama sağlıkla kavuşursun inşallah bebeğine herşeyden önce stres yapmamaya çalış içini ferah tut ☺️
Zehrayrr Tgbaakrn inşallah herşey güzel geçer sağlıkla alırsın bebişi kucağına 🥰bende 40+5 oldum perşembe ye kadar sancım olmazsa cuma yatışım olacak suni ile başlatılacak doğumum 🥺