BusraKc7 Şuan doğuma geldim nst 70 falan çıkıyor 5-6 dk da bir ama açılma 2 cm … benim ağrı eşiğim mi düşük acaba bu ağrıları hissediyorum açıkçası belirgin olarak canım yanıyor biraz … hayır çok sık gelip bu sancı doğum değil mi mantık olarak kaldım öyle