Merhaba arkadaşlar 38.haftamdayım sancım ağrım çok fazla belimin ağrısı bacağıma vuruyor ve ben resmen bacağımı sürüklüyor topallıyorum.😢 bugün rutin kontrolüm vardı doktoruma söyledim (nst ye bağlandım sancım çok çıkmıyor ama ağrım var sürekli kasıklarımda belimde) sancın yok ultrasona bakalım dedi sonra çatı muayenesi yaptı ilk defa hiç açılman yok dedi normal istiyorum aslında ama bu haftada hiç açılma yok haftaya yine çağırdı açılmam olmazsa sezaryan istediğimi söylicem açılma olamzsa suni vericek garanti bende istemiyorum sizce napmalıyım çok bunaldım artık ağrı be sızılarımdan😢