Hcrbu Merhaba arkadaşlar. Burada en çok doğum hikayelerini okumayı sevdim ve hep yazacağım günü sabırsızlıkla bekledim. Biz kızımıza 4.yılımızda kavuştuk. Artık çocuğumuz olmayacağını düşündüğümüz bir zamanda gebe olduğumu öğrendik. Çook zor bir gebelik geçirdim. 39+4 hafta mide bulantısı ve kusmayla geçti. Doğum yapacağım günü dört gözle bekledim. Normal doğum istiyordum. 37 hf olunca izne çıktım. Beklemek daha zor geldi. Sonunda 39+3 olunca akşam saatlerinde kanamam oldu. Ama sancı ağrı hiçbir şey yoktu. Hemen ebe olan bir arkadaşımı çağırdım. Evin içinde yürüyüp, plates topu üzerinde hareketler yaptım. Gece üç gibi nişan kanamasıda geldi. Fakat hala ağrı yoktu. Arkadaşım açılmama baktığında 5cm olduğunu gördü. Hazırlanıp 5 te hastaneye gittik. Artık sancılar başlamıştı ama çok fazla değildi. Saat 6 olunca doktorum geldi açılmanın 8cm olduğunu fakat başın kanala yerleşmediğini 😢 Sezeryan olma ihtimali olduğunu söyledi. İki saat vakit verdi yerleşmezse sezeryan olacaktım. Ama biliyordum doğru ıkınma ve bilgili bir ekiple hala çook istediğim normal doğum olabilirdi.( Hiç bağırmadım arkadaşlar enerjimi gereksiz yere hiç harcamadım.😊) Ebenin ve arkadaşımın yardımı ile bende doğru ıkınmamla bebeğimizin başı kanala yerleşti. Saat 7 30 da doğum odasına geçtik. Doktorum beni hiç sıkmadı ıkınmam gereken durumlarda ben ıkındım dinlenmem gereken durumlarda dinlendirdi. Son üç ıkınmayla bu işin olacağını söyledi ve masaya çıktım. Gerçekten derin nefes alarak üçüncü ıkınma da saat 7:47 de bebeğimiz doğdu. O ilk nefes o ağlama sesi muhteşem bir duygu😍. Hemen kızımı kucağıma aldım ve emzirdim. Epizyo yapılırken ben kızımla ilgilendim hiç bir ağrı hissetmedim. Sonunda kızıma normal doğumla kavuştum. Her çocuk değerli ve annesine özel benim gül yüzlü kızım gibi.. 😍😍Anne olmak çook güzel bir duygu. (Arkadaşlar size tavsiyem tıbbi nedenler dışında normal doğumdan kaçınmayın ve asla korkmayın). Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin.. 😊 Allah hepinizin sağlıkla ve güzel bir şekilde bebeklerinize kavuşmanızı nasip etsin😉
Sedefcann08 Hcrbu canim allah bagislasin bende cok normal istiyorum.her ne kadar etraf beni korkutsada ama eskiler dogurmus bende yaparım 🤗 en merak ettiğim konu alttan kesim olunca hissediliyormu
NekwaSultan Hcrbu Masallah ne kadar pozitif güzel bir doğum olmuş böyle hikâyelere ihtiyacimiz var teşekkürler ;) Benim de 2. Normalim olacak inşallah böyle anlatabilirim. Güle güle büyüt bebişin inşallah canım :)
Hcrbu Hayır canm. bebeğin çıkış anında ıkınmaya odaklandığımdan ne kesiği ne de çıkış anında acı hissetmedim. Tek hatırladığım doktorun artık ıkınmayı bırak dediğini😁