Merhaba tüm annelere❤️Kafama takılan bir şeyi paylaşmak istedim. 24+2 de kontrole gittim. 11 gün önce gittiğim ayrıntılı ultrasonda hiçbir sorun yoktu. Su an bebeğimin bası ve göbek çevresi 10 gün ileride olmasına rağmen, bacakları 2 hafta geride kalmış. Böyle bir durumla karşılaşan var mı? Yarın tekrar detaylı ultrasona gireceğiz. Bir şey olmaz değil mi anneler? Böyle bir şey varsa da tedavisi var mıdır?