Nazendehanim Merhaba hanımlar , 7+2 deyim bugün kanamam oldu nöbetçi doktora gittik ultrasonda bebegi göremedik kese boş ve kanama alanı oluşmuş bu durumun duzelme ihtimali var mı ,boş gebelikte kürtaj oluyor mu bilgi verir misiniz
Hosgeldinbebek Nazendehanim merhaba, geçmiş olsun öncelikle. Boş gebelik kürtajı bende oldum, kese etrafında kanama alanı vardı ama bende lekelenme vs olmadı. Kendi kendine de düşürebilirsin 10 gün bekleyelim dedi doktor ama ben ağrı çekmek istemedim kürtaj olmuştum
Minik_mucizem2 Nazendehanim maalesef kürtaj gerektiriyor . Bende boş gebelik geçirdim ve kürtaj oldum Rabbim yar ve yardımcınız olsun hakkımızda hayırlısı olur insaAllah
Makif2112_ Bende o haftalarda kanama geçirdim doktora gittim kese boş dedi doktor kürtaj oldum Allah yardımcınız olsun
Nazendehanim Makif2112_ kese boşsa niye bidaha kürtaj oluyoruz ya , daha önce bir kürtajım daha var ayni şeyleri yaşayacak olmak psikolojik olarak ürkütüyor, teşekkür ederim 🌸
Nazendehanim Hosgeldinbebek anladım , teşekkür ederim ben aslında kürtajdan değil rahimden verilen ilaçtan korkuyorum , teşekkür ederim tekrar
caganin_annesi Bende 8. Haftada kürtaj oldum. Bana da bekleyebilirsin düşer zaten sağlıksız hamilelik ama kürtaj rahmi temizler dediler bende oldum ama bir buçuk yıl hamile kalmadım demek ki iyi temizlenmemiş 😂