Aysenuree Hamilelikte elma sirkesi içmek zararlı diye bi şeyler duydum ama emin de olamıyorum ev yapımı 1-2 kaşık sirkeyi suyla karıştırıp içtim bi sıkıntı oluru mu acaba 5 haftalık gebeyim 😞
Ozlemp Aysenuree canım icmeseydin keşke bana tursu bile yemed demişlerdi sırf sirke var diye . Ama uzan dinlen çok hareket içme içine köyü bişey salma ama içmesen daha iyi sirke hurma ve maydonuza kekik suyuna yani bazı otlar bile sakıncalı özellikle dikkat etmek gerekiyor
Ozlemp Aysenuree yeni gördüm bı iki kaşık demişsin bişey olmaz diye dsnuyorum ama çok dikkat et kendine
Sevilss Aysenuree bişey olmaz sek içemediyseniz sorun yok şaka bir yana bişey olmaz sulandırılmış hemde evde yapılmış ne olur .
2prens1prensesannesi7 Aysenuree içmek yerine günlük silin genital bölgenizi böylede işe yarıyor az bişey ise enfeksiyon bana doktor asistanı söylemişti
246810 Aysenuree Benmde doktorum doğal elma sirkesini haftada bir kere yarım su bardaginin içine bir buçuk yemek kaşığı döküp icmemi tavsiye etti bende de iltihaplı romatizma var ama sirkeyle çok aram yok ondan hiç içmedim zararı olsa doktorum onermezdi herhlde
ozdenonay Aysenuree ben çok sık içtim valla suyla karıştırıp, enfeksiyondan dolayı içtim bende. Hiçbişey olmadı şimdiye kadar. Salatalarda da sıkça kullanıyorum.
Meryem2746 ozdenonay bende aynı şekil ev yapımı turşu sirke yogun kullanılıyor sürekli yiyiyorum bişey olmadı cok şükür
Boncugummmm Aysenuree bnm enfeksıyonm wardı suyuma 2 3 damka damlatıp içiyordum enfeksyonum düşmüşdü bıraktım şmdi okdar cok cogalmış ki geri içicem salatalarada az bişey bnde koyuyorum saglık ocgndaki doktormzda suda aç iç demişti tabi aşırı içmemk şartıyla birsey olmaz Allahn ıznyle
ikiprensesannesiii Aysenuree birşey olmaz. Endokrin doktoru bana her gece elma sirkesi içmemi önermişti şeker için