Sareliidunyam bence çok fazla
Evet süslü güzel bisey ama sadece 1 kac ay dikkatlerini çekiyor sonrasi yok..
Ben oğlumda norml üstünde direkleri olan oyun halısı almıştım 1 2 ay baktı ama sonra hep direklerini oyuncaklarını cikardi halıda vakit geçirdi..
Sonra oyuncaklariyla oynadı sadece.. simdi 3 aylık kizim var bunrada sadece oyun halısı olarak geçen ve ebat olarak daha büyük bir hali aldım her hangi bir oyuncak falan yok sadece renkli hali e bebkden 60 tl ye aldım kızımın daha çok dikkatini çekti yüzüstü bırakıyorum falan baya emekler gibi kendini itiyor elinede cingirak veriyorum olay tamam ☺