Aylinak1n Kızlar selam 37. Haftamdayım son 2-3 gündür deli gibi gazım var ve karnımdan sesler geliyor artık fokur fokur. Bunun doğumla alakası var mıdır bebeğimin kanala girdiğini ve 3 cm de açıklığım olduğunu söylemişti doktorum
_sibel Aylinak1n bnde şurada bekliyim bnde 38.haftama yeni girdim bndede bu tarz şikayetler var ve özellikle bugün böyle oldu karnım top gibi oluyor arada karnıma çok saçma ağrılar giriyor
Aylinak1n _sibel bebeğimin bi yere toplanmasını saymıyorum zaten küçük dağcıklar oluşturuyor ama bu gaz beni öldürecek adet ağrısı, bel ağrısı, vajinaya batma bacakta batma kasık ağrısı bunlar zaten var üstüne gaz eklendi
_sibel Aylinak1n benim ilk gebeliğim neyin ne olduğunu da tam çözemiyorum doğum sancısı mi gaz sancısı mi ne olduğunu anlamıyor insan