firstbaby1 Kızlar 36.haftamdayım ve genital bölgemde mantar oluştu.Kendiliginden geçer diye bekledim ama bugün doktorumun verdiği ilaçları kullanmaya başladım.Bu durum normal doğuma engel mi daha önce bu durumu yasayan var mı? İnanılmaz kaşıntım var.
Deryaerbil firstbaby1 sanıyorum ki mantarım türüne bağlı oluyor .. bir sürü mantar çeşidi var . Bebeğe gelebilecek olanlarda normal doğum önermiyorlar
Yasemin5669 firstbaby1 son aylarda görülen bişi korkma canım bende de vardı fitil verdi geçti bebeğe zararı yok ama geçici bir durum sadece kuru tutmaya çalış sürekli iç çamaşırı değiştir illaki yaparsın ama terli kalınca ıslak kalınca oluyormuş.
Happy-41 firstbaby1 bende de oldu 20 haftalarda beri geçmedi kutu kutu fitiller haplar kullandım bir dahaki gidişimde de vajianal kültür alalım dedi doktor sanırım neye dirençli olduğuna bakılacak çünkü geçmiyor bazıları inatçı olurmuş doğumdan sonra geçermiş sirkeli su da bir işe yaramadı ama kaşıntı için travazol krem çok iyi geldi .doktorunuza yazdirabilirsiniz .
funnymummy Burda okuduğum sirkeli su ile o bölgeyi temizlik iyi geliyormuş doktorunuza danışın isterseniz
firstbaby1 funnymummy cildim aşırı hassas ıslak mendil bile kullanamıyorum.O yüzden sirke sürersem direk kabarırım diye düşünüyorum.Hayatımda ilk kez başıma geldi eşim askere gitti ona çok üzülüp ağladım sanırım o yüzden oldu:(
firstbaby1 Yasemin5669 obsesif şekilde günde 6 kez falan çamaşır değiştiren ve sürekli duşa giren bi insanım😅 gerçekten nasıl oldu anlayamadım.
Ilossuzun kızlar bende kaşıntı yok ama idrarımı yaptıgım yerin içi böyle beyaz iltihap gibi ama peçeteye geliyo suyla yıkıyorum geçiyo ama böyle beyaz yani içi odamı mantar