Merhaba arkadaşlar, biliyorum artık gına geldi bebek arabası muhabbetinden fakat mazur görün lütfen🙈🎈 Arastirmaktan, surekli bir marka model kesfetmekten yoruldum desem yeri🙈 Doğumum nasipse kasım sonu aralık başına denk gelecek, kış ayı olacağından dışarı çıkıp gezme işi cok fazla olmayacak diye dusunuyorum, travel sistem de hantal olacagindan direkt eledim diyebilirim, ablamın elele ranger travel sistem arabası var o hevesliydi ve cok memnun, puseti kullanmam icin bana verecek bu yuzden iyice eledim travel olayini indir kaldir tak cikar benlik bir sey degil😂 Elele nin plane kabinini kullanan var mi, ya da gercekten memnun kaldigi orta segmentte bir araba onerecek olan, tavsiyelere acigim, simdiden hepinize tesekkur ederim🎈🎈🎈