_nurgler doktorlar gerek görmediğinde testi istemiyor mesela bir arkadasımla aynı doktora gidiyoduk özele o benden öndeydi mesela doktorumuz onda şeker yüklemesi gerek duymadı istemedi ama benim suyum biraz fazlaydı şekerden şüpheleniyorum şeker testi yap sonucunu getir dedi bende şeker yüklemesi yaptım şekerim sınırda cıktı diyet verdiler diyet uyguluyorum şeker yüklemesi cok önemli yengemde de şeker cıkmıştı diyete doğru düzgün uymadığı için 8 aylık bebeğin kalbi aniden durdu ve sezeryanla aldırdılar