Kızlar 26 haftalık hamileyim dün rahim ağzını ölçtürdüm 30 mm dedi doktor. Hani 35 -40 arası çıkarsa rahatlıyoruz ama bu da tehlikeli değil dedi.
Ben biraz okudum burda Doğum yaklaştıkça kısalıyormuş bu rahim ağzı. O zamana kadar risk olur mu doktora elbette güveniyorum ama kafamda soru işareti ve korku kaldı.. teşekkür ederim 🙏🏻