Kızlar merhaba bugunn ayrıntılı ultrason girdim herseyi normal bebeğin fakat doktor beyninde küçük kist var dedi ama korkulacak bisey yok genellikle 24…26 hafta arası kapanıyor dedi rahatlattı da yine de içime şüphe düştü böyle şeyler yaşayan var mı aranızda bilgi almak istedim sevgiler….