hilalsahin35 2 gün önce orada doğum yaptım. Çok önyargılıydım oraya karşı çünkü hem daha önce doğum yaptığım hastane ve doktorum çok iyiydi hem de 2 kez muayene için gittiğimde sevemedim. Ama haftam dolmuştu artık mecbur gittim. Odada sancı çekiyorum, virüsten dolayı refakatçi vermediler yanıma ve sancı anında da yardımcı olan yoktu. Yatağa 2 basamakla inip çıktım o halde kendim, doğumdan sonra da kesi için atılan dikişlere bakmak için gelen bile olmadı hep ilgisizlik vardı. Allaha şükür bebeğim sağlıkla geldi ama ben o zamana kadar da sonrasında da hep çok gergindim. Hepsi değil ama bazı hemşireleri, ebeleri hatta temizlik görevlileri bile çok tersliyor insanı. İyisine denk gelsen de hastane hijneik açıdan iyi değil.