36+0 Gece uyutmadı bizim minik yumurta gibi şişiriyor kendini kasılmalar başladı uzandım zaman dha çok kasılıyor bende oturuyorum Cuma günü doktor kontrolümüz var Gün verirmi acaba bizim 1 hafta gerilik var bebişte doktor sorun olmaz diyor ama bn korkuyorum küveze girermi diye 39. Haftaya kadar beklersek 39 . Haftada doğum olsun isticemki bebek te 38 de doğmuş olur bn sezaryen olacagm 👍