Kızlar bat 20 idi adet gecikti hcg yükseldi derken an itibariyle adet oldum ve yine kimyasal gebelik geçirdim.. olsun kısmet değilmiş inşallah bir sonraki ay olur🤲🏻 Adetimin 6. Gününden itibaren ovülasyona başlayacağım, burada sizlerle birlikte bu serüvene çıkmak çok keyifli, tanımadan yüzünü görmeden gerçekten iyi kalpli temiz ruhlu insanlarla konuşmak beni çok motive ediyor, iyiki varsınız ❤️🤲🏻 Önümüzdeki ay yine aynı yada yakın tarihli adet bekleyecek arkadaşlarımla tekrar bu serüvene katılmak istiyorum, kim bilir belki göbüşlerimiz çıktığında bir gün birlikte karşılıklı kahvemizi yudumlarız:)