Tazeannevebebegi yaşadım doktorumun verdiği 10 günlük antibiyotik tedaviyi uyguladım normalde içmezdim ana ağrıdan duramadım ve bol bol su içtim. Doktor zaten antibiyotik veriyorum ama bunun en iyi ilacı bol bol su içmek dedi. Çok şükür geçti gitti , çok acı verici günlerdi.