Zeyneptuba https://resimyukle.io/r/kwF6lIigCD Arkadaşlar daha önce boş gebelik geçirdim. Yolk sac ve embriyo falan hiç biri gözükmemeişti. Şimdi ise doktor yolk sac var dedi ama tam olarak ben anlayamıyorum. Siz görebiliyo musunuz merak ettim. Ultrasonda 5+2 çıktı
gunesveguney Zeyneptuba sol altta canım 🙏🏻 Benimde böyleydi yolk saç vardı 9 gün sonra da bebeği görmüştük
Zeyneptuba Dyg61 ordaki yuvarlak şeyi mi diyorsunuz. Cidden hiö anlamam hatta büyükanne kesenin içinde zannediyodum
Dyg61 Zeyneptuba kese 24 mm olduğunda bebek de oluşmaya başlıyor İnşaAllah yakında bebişin kalp atışını da duyarsınız