evlatkokusu0806 Ultrason da 13 artı 4 görünüyor ben 15 haftalık oldum bugün Bir sıkıntı olsa doktor söylemez miydi sorun yok bebek hareketli dedi lütfen yazın yada ne yapmam gerekiyor bilmiyorum boyu 7.8 cm
Serap_35 evlatkokusu0806 çok dikkat etmelisin dinlenmene iyi bak benim de öyleydi geriden geliyordu doktor ona rağmen her şey iyi dedi ekstra ilaç felan vermedi sonra kalbi durdu ve düşük oldu sonucu da geriden gelmeseydi ben yaşadım sen yaşama gerekirse doktorunu değiştirmeni tavsiye ederim ve çok dinlen
limonluukekk evlatkokusu0806 farketmez canim o kadar ilerleye haftalarda yakalar. benimde geç döllenme oldu 7 haftalik olmasi gerekirken mesela orda 5+4 flan gorunuyordu. 2hafta geri demisti. en son kontrolde 14+1 olmasi gerekirken 13+6 di yani 2 gün bi gerilik var baya kapandi farki
limonluukekk Serap_35 kac haftalikken durdu canim. benimde 6 haftada durdu ama sanmiyorum bi nedeni oldugunu patoloji falan temiz cikti. olacagi varmis diyorum
Serap_35 limonluukekk benim 2 buçuk aylıktı patoloji temiz çıktı ama doktorum gelişim geriliğinden dolayı demişti sonra da doktorumu değiştirdim zaten tehlikem vardı evet ama herhangi bi ilaç kullanmıyordu
Serap_35 limonluukekk düşükten 6 ay sonra bu sabah tekrar hamile olduğumu öğrendim rabbim herkese nasip etsin